Услуги

Атауы Жүктеу
1 Прейскурант
Атауы Жүктеу
1 Ақылы қызметтер көрсету туралы ереже

Мемлекеттік орган

 

«Облыстық жедел медициналық жәрдем станциясы» ШЖҚ МКК                        

Біздің мекен-жайымыз: Акмола облысы,

Көкшетау қ., Щевцова к-сі,18а

Телефоны:8-7162-26-47-49.

Sk-pom-koksh@mail/ru

 

 

Қызмет алушы                                                     

 

Халық

Қызмет көрсетілу орны

Қызмет алушы мекен жайына 103 телефоны бойынша шақырту

Қызмет бағасы                                   

тегін

Қызмет көрсету мерзімі                                                

 көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерді көрсетілетін қызметті берушіге тапсырған сәттен бастап - 1 жұмыс күні ішінде ("жедел медициналық көмек, оның ішінде медициналық авиацияны тарта отырып көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 30 қарашадағы № ҚР ДСМ-225/2020 бұйрығымен бекітілген Жедел медициналық көмек көрсету қағидаларына сәйкес”

қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-1 жұмыс күні ішінде (Қағидаларға сәйкес).    

ХҚКО арқылы қызмет көрсету

көрсетілмейді

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны:

Электронды - қағаздық

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

 

Жедел медициналық жәрдем көрсету (Қағидаға сәйкес).

Қызмет берушінің жұмыс уақыты

Тәулік бойы

Қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті мәліметтер:

 1) Пациенттің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), жасы және жынысы;

      2) пациенттің жағдайы бойынша деректер және жазатайым оқиғаның, жарақаттанудың немесе аурудың мән-жайлары;

      3) мекенжайы мен телефоны, сондай-ақ пациенттің орналасқан жеріне жол жүру жөніндегі болжамды деректер.

     

 

Шағымдану тәртібі

Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) лауазымды адамдардың шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі

Телефоны 87162-72-30-33

Сенім телефоны-87162-26-47-48

Саи басшысының блогы http://103-kokshe.kz/ru/

"Облыстық жедел медициналық жәрдем станциясы" ШЖҚ МКК Пациентті қолдау қызметі»

телефоны 87162 72-30-33

немесе Министрліктің осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша не 010000, Нұр-сұлтан қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 8, Министрліктер Үйі, № 5 подъезд мекенжайы бойынша орналасқан немесе  1414

Нормативно правовые документы

-       «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі № 88-V Қазақстан Республикасының Заңы;

-       Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983 қаулысына, мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 9 ақпандағы № 45 қаулысына өзгеріс енгізу туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983 қаулысына өзгерістер енгізу туралы»,

-       "Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығы»

- "Жедел медициналық көмек, оның ішінде медициналық авиацияны тарта отырып көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 30 қарашадағы № ҚР ДСМ-225/2020 бұйрығымен”

 

 

 

Атауы Жүктеу
1 "Жедел медициналық көмек шақырту" мемлекеттік қызмет стандарты"

 

 

1-қосымша 

Жедел медициналық жәрдем,
оның ішінде медициналық
авиацияны тарта отырып
көрсету қағидаларына

 

 "Жедел медициналық көмек шақырту" мемлекеттік қызмет стандарты

 

1

Қызмет берушінің атауы

Денсаулық сақтау субъектілері.

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

Денсаулық сақтау субъектілері, ұялы байланыс абоненттік құрылғысы.

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Диспетчер шақыртуды алған сәттен бастап оны өңдеу уақыты бес минутты құрайды, оның ішінде шақыртудың жеделділік санаты бойынша іріктеу жүргізіледі.
Жедел медициналық жәрдемді шақыртудың жеделділік санатының тізбесіне сәйкес диспетчерден шақыртуды алған сәттен бастап пациенттің тұрған жеріне дейін бригаданың келу уақыты (10 минуттан 60 минутқа дейін).

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Қағаз түрінде/электронды.

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Жедел медициналық көмек шақырту.

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

 Тегін

7

Жұмыс кестесі

Тәулік бойы

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

 Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті мәліметтер
1) пациенттің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), жасы және жынысы;
2) пациенттің жай-күйі бойынша деректер және жазатайым оқиғаның, жарақаттанудың немесе аурудың мән-жайлары;
3) мекенжайы мен телефоны, сондай-ақ пациенттің орналасқан орнына жол жүру жөніндегі болжамды деректер.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

Көзделмеген.

10

Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар

 Денсаулық жай-күйінің бұзылуы жағдайында азаматтардан "103" нөмірі бойынша шақыртулар.

3 тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

  1. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына, Үйлестіруші ұйымның интернет-ресурсында немесе Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің (бұдан әрі-министрлік) интернет – ресурсында шағым беру арқылы шағым беріледі. www.dsm.gov.kz немесе мына мекенжай бойынша: 010000, Нұр-сұлтан қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 8, Министрліктер Үйі, № 5 подъезд.

Шағымның қабылданғанын растау оны көрсетілетін қызметті берушінің, Үйлестіруші ұйымның немесе Министрліктің кеңсесінде тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) болып табылады. Тіркелгеннен кейін шағым жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің, Үйлестіруші ұйымның немесе Министрліктің басшысына жіберіледі.

Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды тіркеу күні оны қарау мерзіміне кірмейді. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.

  1. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

«Облыстық жедел медициналық жәрдем станциясы» ШЖҚ МКК Мемлекеттік қызмет көрсету регламенті»

«Жедел медициналық көмек, оның ішінде медициналық авиацияны тарта отырып көрсету қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 30 қарашадағы № ҚР ДСМ-225/2020 бұйрығы»

Жедел және кезек күттірмейтін медициналық көмек бойынша шақырулардың жеделділік санаттары

 

ЖМЖС диспетчері қабылдаған шақырулар осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес жеделдіктің 4 (төрт) санатына бөлінеді:

1) шұғылдықтың 1 (бірінші) санатын шақыру-пациенттің өміріне тікелей қатер төндіретін, дереу медициналық көмек көрсетуді талап ететін жай-күйі;

2) шұғылдықтың 2 (екінші) санатын шақыру-пациенттің медициналық көмек көрсетусіз өмірге әлеуетті қатер төндіретін жай-күйі;

3) жеделдіктің 3 (үшінші) санатын шақыру – пациенттің медициналық көмек көрсетусіз денсаулыққа әлеуетті қатер төндіретін жай-күйі;

4) шұғылдықтың 4 (төртінші) санатын шақыру – жіті аурудан немесе созылмалы аурудың асқынуынан туындаған, ағзалар мен жүйелердің кенеттен және айқын бұзылуларынсыз, пациенттің өмірі мен денсаулығына тікелей және ықтимал қатер болмаған кездегі пациенттің жай-күйі.

  1. Жеделдік санатының 1, 2, 3-шақырулары келіп түскен кезде ЖМЖС диспетчері автоматтандырылған басқару жүйесі арқылы шақыруды ЖМЖС фельдшерлік және мамандандырылған (дәрігерлік) бригадаларына береді.
  2. Шұғылдықтың 4-санатындағы шақыртулар келіп түскен кезде ЖМЖС диспетчері автоматтандырылған басқару жүйесі арқылы шақыртуды медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымы жанындағы жедел медициналық көмек бөлімшесінің фельдшерлік және мамандандырылған (дәрігерлік) бригадаларына (бұдан әрі – МСАК ұйымы жанындағы ЖМЖ бөлімшесі) береді.
  3. ЖМКС диспетчерінен шақырту алған сәттен бастап фельдшерлік және мамандандырылған (дәрігерлік) бригадалардың пациент тұрған жерге дейінгі келу уақыты:

1 жеделділік санаты-он минутқа дейін;

2 жеделділік санаты-он бес минутқа дейін;

3 жеделділік санаты-отыз минутқа дейін;

4 шұғылдық санаты-алпыс минутқа дейін.

  1. МСАК ұйымының жанындағы ЖМЖ бөлімшесінің фельдшерлік және мамандандырылған (дәрігерлік) бригадалары МСАК ұйымының қызмет көрсету аймағындағы адамдарға медициналық көмекті тәулік бойы көрсетеді.

Пациенттің жай – күйін бағалау және медициналық көмектің көлемін айқындау мақсатында ЖМК бригадалары 3Н – жүйе (Триаж-жүйе) бойынша Медициналық сұрыптау жүргізеді.

 

Жедел медициналық көмектің үш деңгейі бар:

1) қызыл деңгей-жедел медициналық жәрдем станциясы деңгейінде қызмет көрсетілетін 1-2 жеделдік санатындағы шақыртулар жатады;

2) сары деңгей – жедел медициналық жәрдем станциясы деңгейінде қызмет көрсетілетін жеделдіктің 3-санатындағы шақыртулар жатады;

3) Жасыл деңгей – МСАК жанындағы ЖМП бөлімшелері деңгейінде қызмет көрсетілетін жеделдіктің 4-санатындағы шақыртулар жатады.